Αγαπητά μου Λάθη, ήρθε η ώρα που περιμένατε ενάμιση μήνα τώρα (στο μπλογκ, γιατί στο Facebookκαι το Cinetweets κάτι έγραψα). Επιτέλους κανονική ανάρτηση (μη χαίρεστε, δε γύρισα ακόμα) μέσα στην άνοιξη, με ταινία που έχει τίτλο ...Άνοιξη! Δακρύστε χωρίς ντροπή και όχι μόνο από τα μάτια. Πάμε ...
Καλό παιδί και άξιο παλικάρι, συντετριμμένο από το χαμό της μητέρας του, μπλέκεται σε καυγά στο μπαρ που δουλεύει, σπάει τα δόντια εριστικού μαλάκα, χάνει τη δουλειά του (επειδή ο πελάτης έχει πάντα δίκιο) και τον ψάχνουν οι μπάτσοι να πληρώσει τα σπασμένα (δόντια, ήταν και χρυσά). Η καλύτερη στιγμή δηλαδή για να πάει ταξιδάκι στην Ιταλία και να ξεφύγει απ' όλους και όλα.
(Εριστικός μαλάκας)
Στο ψαροχώρι όμως που θα πάει για διακοπές, θα πέσει στα δίχτυα ωραίας αλλά τρελής (κλασικά) Ιταλίδας που τον κάνει να ξεχάσει τα παλιά του προβλήματα με το να του δημιουργήσει καινούρια (τα δικά της συν την τρέλα της). Του την πέφτει χύμα στο κύμα με ατάκα "πάμε τώρα να γαμηθούμε, τώρα!" και ο πρωταγωνιστής μας είναι σε φάση "για ποιον με πέρασες, ας βγούμε τουλάχιστον ένα ραντεβού πρώτα" (είπαμε, καλό παιδί και άξιο), και η Πουτανέσκα Καπριτσιόζα φεύγει τρέχοντας γιατί δεν της αρέσουν τα καλά παιδιά και θέλει μόνο πίτσα από τη Βιλγαρία.
"Μου κάνεις πλάκα, έτσι;"
Ο έτσι δε θα τα παρατήσει εύκολα (ούτε δύσκολα), έχει καταπιεί το δόλωμα, το αγκίστρι και την πετονιά μαζί και για την επόμενη ώρα θα παρακολουθείτε τα πεταρίσματά τους για αναπαραγωγή, το ερωτικό κάλεσμα του θηλυκού και το χορό του αρσενικού. Μόνο που εδώ οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί, το αρσενικό θέλει δακτυλίδι ενώ το θηλυκό σκέτη πούτσα, ωμό κρέας, σουβλάκι χωρίς πίτα, χοντόγκ χωρίς ψωμάκι.
"Έτσι, ψάξε να βρεις το μαργαριτάρι μέσα στο μύδι"
Κάπου εκεί θα αρχίσει να μπαίνει και ο τρόμος (τρομάρα τους) στην ιστορία και θα δούμε ότι το πρόβλημα της Καπριτσιόζας δεν είναι μόνο στο μυαλό αλλά και στο σώμα (όχι, δεν έχει πουλί ...ή μήπως έχει;). Δεν είναι απλά παλαβή, ή ψωνάρα ή Φοίβη από τα φιλαράκια. Είναι κάτι πολύ χειρότερο και τα κορδελάκια που του κάνει στην αρχή δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που θα του κάνει αργότερα (μην έχετε υψηλές προσδοκίες, δε θα του κάνει αυτά που φαντάζεστε) και αυτός είναι ο λόγος που δε θέλει σοβαρή (σ)χέσει, γάμο και παιδί (είδαμε και αυτές που ήθελαν).
(Απλά βιώνει λίγο πιο έντονα αυτές τις μέρες του μήνα)
Ο δικός μας βέβαια έχει δαγκώσει λαμαρίνα, έχει πέσει με τα μούτρα στον πατσά, έχει μπει ολόκληρος μέσα στο βρακί της, δε βλέπει, δεν ακούει τίποτα και θέλει μόνο έρωτα. Θα καταφέρει να κερδίσει την αγάπη της (μαλάκα, έλεος) και τι θα συμβεί αν όχι; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά της και πως λύνεται; Σε ενδιαφέρει πραγματικά να μάθεις; Τα θέλει και τα παθαίνει και κρίμα το παιδί γιατί είναι πονεμένο και κάτι τέτοιους βρίσκετε εσείς οι τρελές και τους εκμεταλλεύεστε, στα όπα όπα σας έχουν και σας ζηλεύουνε, να βρούνε τέτοιους άντρες και άλλες γυρεύουνε.
"Ελπίζω να με έφερες εδώ για να με χτυπήσεις στα βράχια και όχι για ρομάντζο"
Η ατάκα στην αφίσα λέει "love is a monster" (επίσης αναφέρει και τον Λάβκραφτ, μη χαίρεστε, ένα πλοκάμι δε φέρνει την ..Άνοιξη), εγώ θα πρόσθετα "με σάλιο και υπομονή, ο κώλος γίνεται μουνί" ή "το μουνί σέρνει καράβι" ή κάτι τέτοιο ρομαντικό τέλος πάντων, που αν δεν είχε τις σκηνές τρόμου θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα. Καλές ερμηνείες, συμπαθητικοί χαρακτήρες, ωραία τοπία και σκηνοθεσία, αλλά το κακό CGI και τα horror κλισέ χαλάνε ότι πάει να φτιάξει. Για μένα το horror μέρος της ταινίας, είναι εντελώς αποτυχημένο σε σχέση με το υπόλοιπο και το κρατάει στη μετριότητα, κρίμα γιατί με πιο προσεγμένες "τρομακτικές" σκηνές θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο.
(Κακό CGI)
Σκοτεινό ρομάντζο λοιπόν με ηθικό δίδαγμα, από τον σκηνοθέτα του φιφιού "Resolution" και του "Bonestorm" segment του V/H/S:Viral (και τα δύο μέτρια αλλά σχετικά πρωτότυπα), και με πρωταγωνιστή τον Lou Taylor Pucci (ναι, Πούτσι), που έπαιζε τον μαλλιά στο σούπερ γαμάτο ριμέικ του Evil Dead, και την Nadia Hilker στο ρόλο της μοιραίας, που έχει παίξει στο "Γυμνό Αλυσοπρίονο" και η καριέρα της φαίνεται να πηγαίνει από το κακό στο μέτριο. Το προτείνω σαν Date Movie και μόνο (μαζί με το Honeymoon) σε ζευγαράκια που θέλουν να πειραματιστούν (όχι στο σεξ) και να δουν κάτι ...διαφορετικό.
Το τρέιλερ
Οι καλούτσικες αφίσες
(Γκρίνια και στο σεξ; Πως να μην κολλήσει με την Ιταλίδα μετά;)
"Σκούζι σινιόρα, μπέλα, μόλτο μπέλα"
-" Βαφανκούλο!"
(Πριν τα φτιάξουν)
(...και μετά)
"Το τελευταίο που θυμάμαι είναι ότι βγήκα για μία μπίρα"
Παιδια, τωρα που τολμησε ο χωστηρας να μιλησει δεν μπορω να το κρατησω αλλο μυστικο.
Η Αντζελα και ο Τσακ εχουν μια καλυβα βαθια στο δασος. Το παιδι τους θα εχει πρωταγωνιστικο ρολο στο νεο μικρο σπιτι στο λιβαδι και στο οποιο θα βλεπουμε τις προσπαθειες του να επιζησει απεναντι σε καθε αντιξοοτητα, φυσικη τε και ανθρωπινη. Θα τα δουμε ολα. Αρκουδες, λυκους, ξυλοκοπους, παρθενες που επεζησαν απο slasher films αλλά και νεους redneck psychos και....
.....
.... ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΙΑ, ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ, ΟΧΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ.
και εδω ερχεται και κολλαει η εκφραση "δεν υπαρχουν λαθος απαντησεις, μονο λαθος ερωτησεις" ή "προσεχε τι ρωτας, μπορει να παρεις απαντηση". Τεκέ το έχετε κάνει εδω μέσα.
Η Εξοδος Οδηγει Μεσα που ελεγε και ο αειμνηστος ο Philip K. Dick ενα πραμα. Λαθος Στροφη Για την Αλμπουκερκη απο αλλη ιστορια.
Που πας ρε Καραμητρο ακουστηκε στον δρομο της επιστροφης.
Μην αγχωνεσαι. Ακουγεται συχνα και απο ανθρωπους που δεν εχουν πολλα παρε δωσε με τεχνες και τεχνασματα. Τρωμε τη μερα μας και γιατι το κοτοπουλο περασε απεναντι, στη σωστη ερωτηση δεν θα φαμε καποια μικρα σκαλωματα ;
Παρτο αναποδα και διαλεξε στη τυχη μια. Στο Hellraiser η πρωταγωνιστρια ειχε πειστει οτι μπορει και να υπηρχε σταυρολεξο για τον παραδεισο παρα τις 2ωρες καφριλες που ειχανε προηγηθει.
The exit door leads in ειναι ο τιτλος του πρωτοτυπου δοιηγηματος ( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Exit_Door_Leads_In ).
Τι να σου πω. Ειναι σαν εκεινες τις περιεργες εικονες με διπλο νοημα η το τεστ Rorschach. Η μια διακριτικη νοτα κλανιας στο δωματιο που εξαπλωνεται και δεν ξερεις απο ποιον κωλο ξεκινησε.
Τιτανοτεραστιο blog. Μπραβο μου που σε βρηκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σου και από μένα, πέτυχες θησαυρό στα σκουπίδια, ευχαριστώ ;)
Διαγραφή'ραιοςςςς κι ας μην είναι κανονικό Καμπάν (μονο η Άντζελα κι ο Τσακ Νόρρις τα κανουν σωστα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου έδωσε ο φουμεμές (FMM) από αυτό που πίνει έτσι; Τι είναι το Καμπάν και τι κοινό έχει η Αντζελα με τον Τσακ;
ΔιαγραφήΠαιδια, τωρα που τολμησε ο χωστηρας να μιλησει δεν μπορω να το κρατησω αλλο μυστικο.
ΔιαγραφήΗ Αντζελα και ο Τσακ εχουν μια καλυβα βαθια στο δασος. Το παιδι τους θα εχει πρωταγωνιστικο ρολο στο νεο μικρο σπιτι στο λιβαδι και στο οποιο θα βλεπουμε τις προσπαθειες του να επιζησει απεναντι σε καθε αντιξοοτητα, φυσικη τε και ανθρωπινη. Θα τα δουμε ολα. Αρκουδες, λυκους, ξυλοκοπους, παρθενες που επεζησαν απο slasher films αλλά και νεους redneck psychos και....
.....
.... ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΙΑ, ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ, ΟΧΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ.
FMM
και εδω ερχεται και κολλαει η εκφραση "δεν υπαρχουν λαθος απαντησεις, μονο λαθος ερωτησεις" ή "προσεχε τι ρωτας, μπορει να παρεις απαντηση". Τεκέ το έχετε κάνει εδω μέσα.
ΔιαγραφήΗ Εξοδος Οδηγει Μεσα που ελεγε και ο αειμνηστος ο Philip K. Dick ενα πραμα. Λαθος Στροφη Για την Αλμπουκερκη απο αλλη ιστορια.
ΔιαγραφήΠου πας ρε Καραμητρο ακουστηκε στον δρομο της επιστροφης.
Μην αγχωνεσαι. Ακουγεται συχνα και απο ανθρωπους που δεν εχουν πολλα παρε δωσε με τεχνες και τεχνασματα. Τρωμε τη μερα μας και γιατι το κοτοπουλο περασε απεναντι, στη σωστη ερωτηση δεν θα φαμε καποια μικρα σκαλωματα ;
Παρτο αναποδα και διαλεξε στη τυχη μια. Στο Hellraiser η πρωταγωνιστρια ειχε πειστει οτι μπορει και να υπηρχε σταυρολεξο για τον παραδεισο παρα τις 2ωρες καφριλες που ειχανε προηγηθει.
FMM
"Η Εξοδος Οδηγει Μεσα" μόνο εμένα μου φαίνεται σεξουαλικό υπονοούμενο αυτό;
ΔιαγραφήThe exit door leads in ειναι ο τιτλος του πρωτοτυπου δοιηγηματος ( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Exit_Door_Leads_In ).
ΔιαγραφήΤι να σου πω. Ειναι σαν εκεινες τις περιεργες εικονες με διπλο νοημα η το τεστ Rorschach. Η μια διακριτικη νοτα κλανιας στο δωματιο που εξαπλωνεται και δεν ξερεις απο ποιον κωλο ξεκινησε.
Μέτριο για Horror, ευχάριστο για ρομάτζο. Ως τέτοιο, έτσι έπρεπε να ειναι ολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως σε βρήκαμε και μεις.