5.8.15

Λάθος Αναζητήσεις (Μέρος Δεύτερο)

          Ήρθε η ώρα για το δεύτερο μέρος των λάθος αναζητήσεων. Δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς, αφού συνεχίζετε να ψάχνετε βρωμιές! Πάλι τα ίδια; Θα με κάνετε να το κλείσω το μπουρδέλο (ρίχνω πράγματα κάτω)! Τι άτομα με διαβάζουν; Θεέ μου, συγχώρεσέ τους, δεν ξέρουν τι γκουγκλάρουν. Με ποιο βδελυρό βδέλυγμα να αρχίσω; Ας ξεκινήσω με κάτι μέτριο.
         Κάποιος ψάχνει για μέτρια πούτσα. Το τι ψάχνει ακριβώς δεν μπόρεσα να καταλάβω. Μέτρια σε τι; Σε γεύση; Σε απόδοση; Σε μέγεθος; Μήπως είναι ορθογραφικό λάθος και ήθελε να γράψει μέτρια πίτσα; Ψάχνει μία σε μέτριο μέγεθος γιατί την οικογενειακή, την τέσσερα επί τέσσερα, δεν μπορεί να τη φάει μόνος του; Μήπως απλά θέλει να τη συγκρίνει με τη δική του, και αν είναι και η δική του μέτρια, να δει πως είναι να ζεις με φυσική αναπηρία και αν μπορεί να πάρει επίδομα ΑΜΕΑ από τον ΟΑΕΔ; Τόσες ερωτήσεις, τόσες πιθανότητες. Αν εσύ που το γκούγκλαρες διαβάζεις αυτό το ποστ, απάντησέ μου σε παρακαλώ. Α, και αν μπεις στον κόπο, πες μου και ποιο ποστ συγκεκριμένα σου έβγαλε, έτσι από περιέργεια. 
         Επειδή δεν μπορούσα να περιμένω να μου πει, το γκούγκλαρα κι εγώ να δω τι θα βγάλει και αν θα δω "Λάθος Ταινίες" κάπου. Αλλά όχι, έψαξα όλες τις σελίδες και δεν είχε πουθενά, καμία αναφορά για το μπλογκ. Ιδού τα πρώτα αποτελέσματα. Εμετός.
          Ποιος τα ρωτάει αυτά τα πράγματα; Σακελαρίδη εσύ; Τι γαστρονομικές ανησυχίες είναι αυτές; Μπουρδέλα τελεία κομ; Που είναι οι ηλεκτρονικοί μπάτσοι; Που είναι η Εκκλησία; Τι κάνει για όλα αυτά; Δεν το κλίκαρα καν, φοβήθηκα για το τι θα διαβάσω.
          Τα βυζάκια της Έμιλι τα έχω ψάξει κι εγώ, αλλά όχι στη Γκουγκλ. Ο άλλος ψάχνει τα βυζάκια της Έμιλι, αλλά ΜΟΝΟ τα βυζάκια της, όχι την υπόλοιπη. Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να τον έβγαλε (όχι έξω) στην ανάρτηση για το Gone Girl, εκεί έχει και μία Έμιλι και τα βυζάκια της.
          Έλεος δηλαδή, στο προηγούμενο "Λάθος Αναζητήσεις" είχαμε το "dad biazei tis kores tou" και τώρα αυτό; Τι τέρατα είστε; Ποιοι από εδώ μέσα έχουν Οιδιπόδιο σύμπλεγμα; (κόμπλεξ δηλαδή) Να σηκώσουν το ..χέρι, τώρα! Για το Φρόυντ βέβαια είστε φυσιολογικότατοι, γιατί αυτά είναι αρχέγονα ένστικτα αποτυπωμένα στο Ντι Ενέι, που δεν μπορούμε να τα αποβάλουμε παρά μόνο να τα καταπιέσουμε. Βέβαια παίζει να έλεγε μαλακίες, για να δικαιολογήσει τις ανωμαλίες του και τις δικές σας! Δεν άντεξα στον πειρασμό και το γκούγκλαρα κι αυτό, να δω τι από λάθος ταινίες θα βγάλει. Δεν το έψαξα και πολύ όμως, έμεινα στην πρώτη σελίδα που έπεσα πάλι, πάνω στο μπουρδέλα τελεία κομ και σε εύλογη απορία σοκ!
          Σε τι κοινωνία ζούμε; Ούτε τους κουμπάρους δεν μπορείς να εμπιστευτείς! Αν είχα παιδιά θα τα έπνιγα, για να μη μεγαλώσουν, σε αυτήν την Κόλαση επί της Γης. Αυτοί με διαβάζουν, εσείς δηλαδή.
          Θέλει και προτάσεις ο θρασύδειλος, πως να της το φέρει. Καταρχάς το πρώτο που πρέπει να κάνεις σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να πάρεις την άδεια από τον άντρα της, οι καλοί λογαριασμοί, κάνουν τους καλούς φίλους. Κάλεσέ τους ένα βράδυ σπίτι, άνοιξε το καλό κρασί (ή το καλό ούζο, και συγκεκριμένα, αυτό το ούζο, αν θες να τους προετοιμάσεις), βγάλε το μυρωδάτο τυρί, το χωριάτικο λουκάνικο και ένα μεγάλο αγγούρι για σαλάτα και κάνε μία παρουσίαση της πρότασής σου. Ανέλυσε τα θετικά, τα αρνητικά και το πως και γιατί, μία τέτοια επιλογή θα είναι ωφέλιμη για τη σχέση μεταξύ τους, τη σχέση τη δική σου, με τη γυναίκα σου και εν συνεχεία τη σχέση όλων σας. Νομίζω θα εκτιμήσουν την ειλικρίνεια και αν δεν καταλήξεις στο νοσοκομείο, παίζει να καταλήξετε να κυλιέστε γυμνοί, στο βρώμικο πάτωμα από τα λάδια και τα ψίχουλα, προκαλώντας με τα πλακοκώλια σας, κύματα τσουνάμι στη θάλασσα λίπους, των χοντρών σας κώλων και να φτερουγίζετε, τις ιδρωμένες από το ούζο, ξεχυλωμένες σαν τρύπιες σαμπρέλες, δίπλες σας. Η τύχη είναι με τους τολμηρούς, και αν σου κάτσει;
          Τριπλό χτύπημα. Τι να πρωτοσχολιάσω; Μπαμπαντούκ λέγεται η ταινία άνθρωπέ μου, και συγκεκριμένα Babadook, τι μου γράφεις στα Ελληνικά, το τραγουδάκι της ταινίας; Έτσι που το έγραψες, σου έβγαλε τη δική μου λάθος κριτική και ησύχασες.
         Μετά έχουμε τον παιδέρα, που μάλλον δεν είναι παιδέρας, γιατί αν ήταν θα έψαχνε παιδάκια, και όχι παιδέρες, οπότε είναι παιδάκι που ψάχνει ...παιδέρες; Η λογική αυτό λέει. Αναρωτιέμαι, που ξέρει ο σαρδανάπαλος ότι το παιδάκι μου συνομιλεί στο φέισμπουκ, είναι όντως παιδάκι και όχι κάποιο άλλο τερατόμορφο τέρας, που ψάχνει για αμόλυντες ψυχούλες, μικρά αγγελούδια να ικανοποιήσει τα διεστραμμένα του ένστικτα και τις αρρωστημένες του ορέξεις; Έχει τύχει άραγε σε κάποιον από δάυτους, να κλείσει ραντεβού με παιδάκι και να εμφανιστεί άλλο ανθρωπόμορφο κτήνος; και αν ναι, τι κάνουν σε αυτήν την περίπτωση;
         Πισωκολλητά ταινίες, τι εννοεί τώρα αυτός; Ταινίες με πισωκολλητά; ή ταινίες η μία μετά (ή μάλλον, πίσω) την άλλη; Έχω γράψει αρκετές φορές στο μπλογκ, τη φράση "μπακτουμπάκ προβολή" οπότε παίζει να έγινε παρεξήγηση και να του έβγαλε μία από αυτές τις αναρτήσεις. Μάλλον όμως, το πρώτο εννοεί. Τσοντόβιος που την έχει κάνει λάστιχο κι αυτός, όπως όλοι οι άλλοι εδώ μέσα (εξαιρουμένου του γράφοντος).
          Αυτά τα δύο πάνε μαζί, άσε που παίζει να τα γκούγκλαρε ο ίδιος. Με το γενικό "λάθη ταινιών" ποιος ξέρει τι θα του έβγαλε η Γκουγκλ (το Λάθος Ταινίες προφανώς) και είπε να το κάνει πιο συγκεκριμένο, να το περιορίσει στα τέσσερα λάθη και του έβγαλε πάλι το "Λάθος Ταινίες", καλά να πάθει. Λοιπόν, μην τυχόν και δω την επόμενη φορά "τα 7 λαθη των ταινιων"! Κατάλαβέ το, όσα λάθη ταινιών και να γκουγκλάρεις, το Λάθος Ταινίες θα σου εμφανίζει.
          Ξεκολλάτε ρε μιλφάρες, μην είστε κολλημένες ρε γαμώτο! Είδατε πόσο σημαντική είναι η ορθογραφία παιδιά μου; Αλλάζει τα πάντα. Χωρίς σωστή γραφή και ιμότικονς (ειδικά χωρίς ιμότικονς) δεν μπορείς να συνεννοηθείς στο διαδίκτυο. Γι' αυτό οι Grammar Nazi είναι οι μόνοι καλοί Νάζι. Βέβαια θα μπορούσε να το είχε γράψει ακόμα χειρότερα, παραδείγματος χάριν έτσι, "milfarec xecola", που σημαίνει ότι θα ήταν ανίατη περίπτωση και θα έπρεπε να μεταφερθεί επειγόντως, σε ίδρυμα για το υπόλοιπο της ζωής του. Φτηνά τη γλύτωσε.
          Αυτό λέω κι εγώ! Μόνο στο σπίτι, πουθενά αλλού! Δεν είμαι σίγουρος όμως, αν ήθελε να γράψει "σπίτι" ή "σπυρί", χμ...
          Τι μπορεί να ψάχνει ένας άνθρωπος στο διαδίκτυο, και τι μπορεί να βρει αντ' αυτού. Καταρχάς ποιος στο διάολο ψάχνει πιστόλια με καψούλια; Παίζουν ακόμα τα παιδιά με τέτοια; Προφανώς και όχι. Μήπως είναι ενήλικας που θέλει να ντυθεί Σερίφης τις Απόκριες; Θα μπορούσε, αλλά έχω την εντύπωση ότι πρόκεται περί ειδικής περιπτωσάρας πάλι. Θέλει να κάνει ληστεία και δεν έχει λεφτά για αληθινό πιστόλι; Θέλει να αυτοκτονήσει χωρίς να πεθάνει; Θέλει να το βάλει στον κώλο του και να κάνει τσαφ; Όλα πιθανά και κατακριτέα, με εσάς που έχω μπλέξει. Εντωμεταξύ είμαι σίγουρος, ότι τον έβγαλε (όχι έξω) στην ανάρτηση για το Miss Meadows, επειδή κάνω αναφορά μέσα στο κείμενο, για πιστόλι με καψούλια (και έχω και ταγκαρισμένη φωτογραφία). Δεν τον χάλασε.
          Αυτό ήρθε μόλις τώρα, φρέσκο πράγμα, σπαρταράεi. Καταρχάς, υπάρχει τέτοιο σάιτ; Πάω να δω (βλέπω), όχι, δεν υπάρχει. Ποιος σου είπε ρε ότι υπάρχει τέτοιο σάιτ; Τι περίμενες να έχει μέσα, μόνο βυζιά; Σκέτα; Αμέτρητα; Κάτι τέτοιο; Είσαι ο ίδιος που έψαχνες για τα βυζάκια της Έμιλι έτσι; Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο βρέθηκε στο μπλογκ, με τέτοια αναζήτηση. Άγνωσται αι βουλαί της Γκουγκλ, εκτός αν δεν είχε Γκουγκλ, αλλά άλλη μηχανή αναζήτησης. Δεν θα μπω στη διαδίκασία να ψάξω κι εκεί. Αμέτρητα βυζιά υπάρχουν παντού φίλε μου, στην Ελλάδα βρίσκεσαι. Άνοιξε την τηλεόραση και βάλε Star και E (Έψιλον), πήγαινε σε μία πλαζ την ημέρα, σε hype μπαράκια το βράδι, σε κωλόμπαρα, στριπτιζάδικα, σκυλάδικα (αυτά συνήθως είναι τρία σε ένα) και στο ενδιάμεσο μέσα στα Μουμουμού (ή Μεμέ Μου), άρχισε να μετράς. Μόνο πρόσεχε μη σε πάρουν χαμπάρι, ότι έχεις το χέρι πολύ βαθειά μέσα στην τσέπη.
          Αυτά ήταν τα καλύτερα από τα χειρότερα, που γκουγκλάρατε τον καιρό που πέρασε, από το πρηγούμενο "Λάθος Αναζητήσεις". Θα συνεχίσω να κοιτάω τα στατιστικά του μπλογκ, τις λέξεις "κλειδιά" και να κάνω PrtScn, γιατί ποτέ δεν σταματάνε να με εκπλήσουν και να μου βγάζουν τον καφέ από τη μύτη. Σας ευχαριστώ που είστε ...ξεχωριστοί.

2 σχόλια:

  1. Φιλε μου, εγω ειμαι αυτος που εγραψε ''μετρια πουτσα''. Βασικα ειμαι χεβυμεταλας με μακρια μαλλια και μπερδεψα την πουτσα με την βουρτσα, συγνωμη. Εψαχνα στο ebay για βουρτσες και μπερδευτηκα και εσυ το εκανες θεμα, οκ ενα λαθος καναμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, βούρτσα στο ιμπέι; Δεν έχει στη γειτονιά σου ...βουρτσάδικο; Και για πούτσα να έψαχνες δεν πειράζει, αγάπη να υπάρχει μόνο. Κάτι μου λέει ότι θα σε έβγαλε στο ποστ για το The Taint.

      Διαγραφή