25.8.15

The Human Centipede 3: Final Sequence (2015)

          "Γεια σου Μπλογκ, εγώ είμαι πάλι. Θες να κάνουμε ένα στα γρήγορα; Μία ξεπέτα; Μία ανάρτηση στα όρθια; Ένα στο χέρι για το δρόμο; Μία αρπαχτή για μία ταινία της αρπαχτής; ...Όχι, δεν σε θέλω μόνο γι' αυτό. Εννοείται ότι σε αγαπάω, μην είσαι κουτό".
          Η τρίτη η μακρύτερη δεν είναι και η καλύτερη. Απογοητευτικό το τρίτο μέρος της σκατοσειράς, που δεν έχει καμία (σ)χέσει με τα δύο προηγούμενα (που μου αρέσαν αρκετά). Χοντροκομμένη φαρσοκωμωδία σε όλη τη διάρκεια της ταινίας, καθόλου τρόμος, ελάχιστη αηδία, ελάχιστο χιούμορ, και μία σαρανταποδαρούσα με τεράστια κοιλιά (όταν εμφανίζεται επιτέλους η σαρανταποδαρούσα, την έχουμε πλέον χεσμένη). Ο γιατρός που αγαπήσαμε στο πρώτο μέρος, εδώ είναι απαράδεκτος στο ρόλο του διευθυντή των φυλακών, το ίδιο και ο σκηνοθέτης, στο ρόλο του εαυτού του (;). Όλη η ταινία μοιάζει με αρπαχτή (ότι αρπάξει ο κώλος τους), ο Tom Six γκρεμίζει ό,τι hype έχτισε (κουραδάκι, κουραδάκι) με τις προηγούμενες ταινίες του, κάνοντας μία αποτυχημένη Αμερικ(λ)ανιά (και μη μου πείτε ότι χεστήκατε για την ανθρώπινη σαρανταποδαρούσα). Τα λεφτά μου πίσω (θα τους έλεγα, αν είχα δώσει)!

(Τρεϊλεράκι)

(Κανονική αφισούλα)

(Αποπλανητική αφισούλα)

(Ας έβαζε αυτήν τουλάχιστον)


(Να βλέπαμε αυτό)

"What the fuck?"
(Αυτό ακριβώς)

(Ούτε στο Σταν δεν άρεσε)

7 σχόλια:

  1. Και μόνο από το τρέιλερ φαινόταν πως είναι επιπέδου ALTER.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι άλλο; Οκ, νομίζω φτάνει. Οτι κάνει κάποια επιτυχία πρέπει πάντα να το ξεχειλώνουν ρε πούστη μου; Αντε και μετά από την ταινία να βγάλουν και DLC...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή άμα εσύ κάνεις μία επιτυχία, δεν θα τη ξεχειλώσεις; (εμετικός).

      Διαγραφή
  3. διάβασα την ανάρτηση με τη φωνή του Κοντοπίδη και μου ακούστηκε τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να κάνω βλογκ; Κι εγώ χοντρός και γλυκούλης είμαι, με ωραία φωνή.

      Διαγραφή
    2. Διαβασα τα σχολια με τη φωνη του μαμαλακη.

      Ειχε κατι λαβωμενο. Σαν ενα ζομπι που του κλωτσας τα καλαμπαλικια.

      FMM

      Διαγραφή