11.8.15

Hot Girls Wanted (2015)


          Ντοκιμαντέρ του κώλου, ακολουθεί βλαχάρα δεσποινίς (Tressa Silguero aka Stella May), απόφοιτη λυκείου, που έχει αποφασίσει να κυνηγήσει το όνειρό της για δόξα και χρήμα, πηγαίνοντας στη μεγάλη πόλη να γίνει σιτάρ, πρωταγωνιστώντας σε τσόντες, κρυφά από τη φουκαριάρα τη μάνα της και με την υποστήριξη, του φουκαρά γκόμενού της.
"Εγώ είμαι για μεγάλα πράγματα"

          Μαζί με άλλες 5-6 νιούμπιζ (Rachel Bernard aka Ava Taylor, Brooklyn Daniels, Lucy Tyler και κάτι άλλες), θα ζήσουν μια ζωή σαν από ταινία (πορνό), μέχρι να το μάθουν οι γονείς τους και να χτυπήσουν μπιέλες. Μέχρι οι γκόμενοί τους (καλά, μόνο μία έχει) να μη μπορούν να περάσουν, όχι μέσα από πόρτες, αλλά ούτε κάτω από γέφυρες. Μέχρι να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι και η καλύτερη δημοσιότητα, να είναι διάσημες για το βάθος του πάτου τους και μέχρι να βιώσουν το γεγονός, ότι αλλιώς είναι από μπροστά (από την κάμερα) και αλλιώς από πίσω. Ντοκιμαντέρ με ηθικό δίδαγμα ότι αν δεν βάλεις κώλο κάτω, αν δεν σκύψεις το κεφάλι και δεν δουλέψεις σκληρά, δεν θα γευτείς τους χυμούς της επιτυχίας.
"Ξεκωλώθηκα στη δουλειά σήμερα. Μου έφυγε ο πάτος"

           Tο ντοκιμαντέρ ξεκινάει τραλαλά και θυμίζει εκπομπή ριάλιτι, αφού μας δείχνει την καθημερινότητα πέντε κοριτσιών, που ζουν όλες μαζί σε ένα σπίτι μαζί με τον ατζέντη τους και απλά χαχανίζουν και μιλάνε για το πόσα λεφτά θα βγάλουν και που θα τα ξοδέψουν. Σταδιακά όμως τα γέλια μετατρέπονται σε δάκρυα, όταν η κάμερα μπαίνει στα σπίτια των γονιών τους και  στα στούντιο, την ώρα των γυρισμάτων και καταγράφει τα extras που δεν φτάνουν ποτέ στα DVD.
          Τα κορίτσια αυτά δεν είναι από διαλυμένες οικογένειες, δεν είναι φτωχές, ούτε αγανακτισμένες. Είναι παιδιά της μεσαίας τάξης, που έχουν μεγαλώσει με το διαδίκτυο και τα πρότυπα της τηλεόρασης. Η Τρέσα παραδέχεται, ότι βλέπει τσόντες και τινάζει το φασόλι, από 12 χρονών. Λογικό λοιπόν, να θέλει να μοιάσει στα ινδάλματά της και τους παιδικούς της ήρωες.
"Τολμήσαμε και πετύχαμε, πόσο θα μας ζηλεύουν οι λούζερς πίσω στο χωριό!"

          Δεν είναι κακό να σου χώνουν τρία καυλιά μαζί στον κώλο (ή στο στόμα), να σου πατάνε το κεφάλι κάτω και να σε κατουράνε στο στόμα άγνωστοι, που σε θεωρούν ένα κομμάτι κρέας. Δεν είναι κακό, εφόσον για σένα αυτό, είναι εργασία και χαρά, σου αρέσει και το κάνεις ακομπλεξάριστα, γνωρίζοντας από πριν τις δυσκολίες του επαγγέλματος και τις όποιες επιπτώσεις, στην προσωπική σου ζωή και στη ζωή των δικών σου ανθρώπων. Αυτά τα κορίτσια όμως είναι κυριολεκτικά στην κοσμάρα τους. Από τον τρόπο που μιλάνε στην αρχή του ντοκιμαντέρ, σου δίνουν την εντύπωση ότι πάνε να γίνουν σταρ του σινεμά. Δεν έχουν ιδέα για το τι θα συναντήσουν και προσπαθούν να χαζογελούν και να βλέπουν καλοπροαίρετα την κάθε καφρίλα που τους συμβαίνει. Μέχρι που τους κόβεται απότομα το χαμόγελο, όταν κανείς γύρω τους δεν γελάει ή γελάει εις βάρος τους.
          Χαρακτηριστικό παράδειγμα, για το πόσο λάθος τα έχουν μέσα στο μυαλό τους,  είναι η ατάκα του γκόμενου της Τρέσας (άκου όνομα), που λέει "Στηρίζω και θαυμάζω την κοπέλα μου, επειδή έχει πιάσει τη ζωή από τα αρχίδια (κυριολεκτικά, απλά όχι της ζωής), έχει υψηλούς στόχους και φεύγει από αυτήν την πόλη, να κυνηγήσει το όνειρό της", ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Παιδί μου τι λες; Είσαι βλαμμένο; Γι' αυτό, μετά από λίγο κλαίει κι αυτός σαν μωρό παιδί, όταν η γκόμενά του, του λέει μέσα στον ενθουσιασμό της, για τις νέες προτάσεις δουλειάς που έχει, τύπου "κοίτα μωρό μου, έχω νέα πρόταση για δουλειά. BDSM punishment και θα πάω, τι λες;" και μετά από λίγο καταλήγει στο νοσοκομείο με κύστες στο μουνί, επειδή χτύπησε υπερωρία και το κομπρεσέρ υπερθερμάνθηκε και έκαψε λάδια.Τι να πει ο κακομοίρης; Άγιο βρήκε η πουτάνα.
(Ο Άγιος με την Τρέσα στην πρεμιέρα του Φεστιβάλ. Τα χείλη του γελάνε αλλά τα μάτια του κλαίνε)

          Μία άλλη σκηνή που έχει πλάκα (;), είναι όταν η Τρέσα σκέφτεται να ανακοινώσει τα ευχάριστα, στον πατέρα της και διαλέγει την καλύτερη στιγμή. Όταν βγάζουν τις καραμπίνες και τα μαχαίρια από την αποθήκη και αποφασίζουν, να πάνε μαζί για κυνήγι και να περάσουν λίγο φυσιολογικό χρόνο, κόρη-πατέρας μαζί (ρέντνεξ μέχρι το κόκκαλο). Είσαι τρελή μωρή; Θα σε σκοτώσει, θα σε γδάρει και θα δέσει το κουφάρι σου στο καπό του τζιπ, να σε περιφέρει στην πλατεία σαν φόβητρο, για όποιον τολμήσει να την παίξει με τα βιντεάκια σου και για να καθαρίσει την τιμή της οικογένειάς του. Φυσικά μετανοιώνει και δεν του το λέει εκείνη τη στιγμή. Ίσως είναι καλύτερα να του το πει, όταν θα πάνε για ψάρεμα.
"Λέω να το πω στο μπαμπά"
-"Ο πατέρας σου νομίζει ότι είσαι ακόμα παρθένα και αν μάθει ότι δεν είσαι, θα σου κάνει την παρθενοραφή ο ίδιος"

          Mου έκανε εντύπωση πόσο αφελείς είναι όλα αυτά τα παιδιά (18-21) και πόσο πλασματική εικόνα έχουν για την τσόντα. Πραγματικά νόμιζαν ότι θα βγάλουν γαμώ τα λεφτά (δεν έβγαλαν), θα ευχαριστιούνται αχαχούχα σεξ, μόνο με γυμνασμένους παίδαρους και θα κάνουν τη μεγάλη ζωή (δεν είχαν καν προσωπική ζωή). Η προσγείωση δυστυχώς είναι απότομη. Αυτό που έμαθα κι εγώ και δεν ήξερα είναι ότι, δεν ξεκινάνε με μία εταιρεία παραγωγής ταινιών, αλλά δουλεύουν (γαμιούνται στη δουλειά) ως freelance με έναν αντζέντη (νταβατζή) που τους βρίσκει πελάτες, που κάνουν ανεξάρτητες παραγωγές ή απλά έχουν ένα σάιτ στο διαδίκτυο, που ανεβάζουν τα γαμήσια τους με τις "πορνοστάρ". Οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα, νέοι με κοιλιακούς, που φέρονται με το σεις και με το σας. Παίζει να είναι γέροι Μπουκόφσκιδες, που έχουν πιει ένα μπουκάλι Βιάγκρα γενόσημο και ασυνταγογράφητο, με τριχωτά αρχίδια, μεγάλες κοιλιές (κάτω από μεγάλο βράχο, κρύβεται μεγάλο χταπόδι) και αιμορροΐδες που ζητάνε γλυφοκώλια (ή αυτό το forced deep throat, με το μπολ του σκύλου, που μάλλον έχει ζήτηση, γιατί το έκαναν οι περισσότερες. Τους γαμάνε το φάρυγγα, μέχρι να ξεράσουν, μέσα σε ένα μπολ σκύλου και μετά τις βάζουν να τα φάνε). Μετά σου εμφανίζουν όλα τους τα ξαδέρφια, προϊόν αιμομιξίας, με τις στρεβλές τους πούτσες έξω και σου λένε "Τι; δεν σου είπα ότι είναι gangbang bukake; Ε, στο λέω τώρα" και τους πετάνε 500 λαδωμένα δολάρια στη μάπα (εκτός από όλα τα άλλα). Πως να αντιδράσει ένα 18χρονο, που πάει πρώτη φορά στη μεγάλη πόλη και βλέπει το χρήμα να ρέει; Από χαμηλά πρέπει να ξεκινήσει, για να φτάσει στην κορυφή, οπότε; Σκάει και τρώει.
"Take it or leave it!"
(Πάλι ο Τσίπρας μου ήρθε στο μυαλό)

          Τρομεροί οι αριθμοί των νέων κοριτσιών, που αφήνουν τις πόλεις τους, για να γίνουν πορνοστάρ, αλλά αυτές που το καταφέρνουν, μετριούνται στα δάκτυλα τους ενός χεριού. Το μόνο που χρειάζονται είναι έναν υπολογιστή και μία ταυτότητα, να αποδεικνύει ότι είναι άνω των 18 χρονών, ή μάλλον ότι είναι 18 χρονών και όχι μεγαλύτερες. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο αγγελίες με ευκαιρίες καριέρας για νέα και όμορφα κορίτσια, και συγκεκριμένα το Craiglist, που εκεί βρίσκει την αγγελία η πρωταγωνίστριά μας, και πηγαίνει στη Φλόριντα για οντισιόν (casting couch κυριολεκτικα), με πληρωμένα όλα της τα έξοδα (it's a trap!). Οι περισσότερες αντέχουν λίγους μήνες και μετά ψάχνουν τρύπα να κρυφτούν και να μετακομίσουν σε ακόμα πιο χωριό από το χωριό τους (αν είναι δυνατόν, να μην έχει ούτε ίντερνετ), για να είναι σίγουρες ότι δεν θα τις αναγνωρίζει κανείς.
"Ευκαιρία καριέρας, για καλλίγραμμες νεαρές εώς 21 ετών, πρόθυμες για σκληρή δουλειά, με προοπτικές εξέλιξης και συνεχή εκπαίδευση! Πάμε; Τι μπορεί να πάει στραβά;"

          Eπίσης, δεν έχουν όλο το χρόνο στη διάθεσή τους, για να γίνουν γνωστές. Η αγορά ζητάει συνεχώς νέα πρόσωπα (που λέει ο λόγος το πρόσωπα) στο χώρο, φρέσκα ψάρια, να σπαρταράνε, να γυαλίζουν τα μάτια τους και τα βρίσκει εύκολα. Αν δεν κάνουν επιτυχία όσο είναι ακόμα παρθενοπιπίτσες, πάει, μπαγιάτεψε το ψωμάκι τους, μύρισε το ψαράκι τους. Οι φάτσες τους είναι γνωστές πλέον και κανείς δεν την παίζει δεύτερη φορά για πάρτη τους, αφού φτάνει καθημερινά νέο υλικό. Οι προτάσεις για δουλειά είναι η μία χειρότερη από την άλλη, επειδή αναγκάζονται να επιλέγουν άλλες κατηγορίες τσόντας (συνήθως πιο σκληρής), για να κρατάνε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού τους, με τον κατήφορο να μην έχει τελειωμό (εφόσον συνεχίζουν την ...καριέρα τους), μέχρι που καταλήγουν να είναι σε κάποιο μπουντρούμι, δεμένες χειροπόδαρα, κρεμασμένες ανάποδα από το κωλάντερό τους, να τρώνε σκατά, την ώρα που τους κάνουν ηλεκτροσόκ στο μουνί (αυτά τα λέω εγώ, δυστυχώς δεν έχει τέτοια πράγματα στο ντοκιμαντέρ).
"Μπαγιάτεψες μωρή! Στο μπουντρούμι!"

          Σαν ντοκιμαντέρ κρατάει ίσες αποστάσεις. Απλά περιγράφει πως λειτουργεί το σύστημα (για τους ενδιαφερόμενους) και δεν παίρνει θέση. Θα μπορούσε να έχει χωθεί πιο βαθειά, στη βιομηχανία του πορνό και όχι απλά να περιφέρεται, γύρω από κάποια κοριτσάκια που είναι στην κοσμάρα τους και να παρουσιάζει τη YOLO (σνιφ, κλαψ, λιγμ) άποψή τους από τη σύντομη εμπειρία τους, δείχνοντας που και που, κάποια στατιστικά για να φανεί πιο επιστημονικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να σου δημιουργεί περισσότερες απορίες από αυτές που σου λύνει (δηλαδή καμία) και να το ξεχάσεις σχετικά γρήγορα αφού το δεις. Είναι λίγο επιφανειακό, αλλά ίσως αποτελεσματικό και επιτρεπτό για θέαση, σε ηλικίες ίδιες με αυτές των πρωταγωνίστριών του. Απ' ότι κατάλαβα, σκοπός του είναι, να σε κάνει να την παίζεις με τύψεις, να σου προκαλέσει ενοχές και να χύνεις και δάκρυα εκτός από σπέρμα.
(Είδατε που τα έλεγα; Γιόλο!)

          Προσοχή! Achtung! Alert! Το εν λόγω ντοκιμαντέρ δεν περιέχει σκηνές γυμνού και σεξ. Επαναλαμβάνω, ΟΧΙ ΓΥΜΝΟ ΚΑΙ ΣΕΞ. Μην βάλετε να το δείτε, με το πουλί στο χέρι. Άντε να τους ξεφύγει κάνα βυζί και οι λίγες σκηνές σεξ που δείχνει, είναι λογοκριμένες με ..θαμπάδα. Σαν να είσαι ματάκιας και να σου έχουν θολώσει τα γυαλιά από την καύλα, μες στο πουτσόκρυο.
          Τι γίνεται με τους άντρες του πορνό; Γιατί δεν ασχολείται κανείς με αυτούς; Αυτό δεν ειναι σεξισμός; Αυτοί δεν εχουν αισθήματα; Δεν αντιμετωπίζουν δυσκολίες; Να ένα εξίσου, μη σου πω και πιο ενδιαφέρον, ντοκιμαντέρ για το τι τραβάνε (τα κορίτσια ξέρουμε πάνω κάτω τι τραβάνε) τα αγόρια και οι παππούδες αυτού του επαγγέλματος.

(Τρεϊλεράκι)

(Αφισούλα)

"Μου λένε κλείσε τα μάτια και πιάσε αυτά. Πιάνω κι εγώ κάτι αρχίδια, τα ζυγίζω με το χέρι και μου φάνηκαν βαριά. Ανοίγω τα μάτια και τι να δω; Ένα άλογο! Χάρηκα πολύ, επειδή από μικρή ήθελα ένα και οι γονείς μου δεν μου έπαιρναν, αυτά είναι τα τυχερά της δουλειάς."

"I am the shit"
(είσαι, κυριολεκτικά)

"Θέλω να αφιερώσω το βραβείο του πιο σκληροτράχηλου τράχηλου, στους γονείς μου που πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν στην επίπονη προσπάθειά μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το Θεό που μου χάρισε αυτό το ταλέντο.

"Σιγά μωρή, δεν έχεις ξαναδεί πούτσα ενός κιλού και 30 cm;" 

"Λοιπόν, εσύ αύριο έχεις γύρισμα για το Rectal Prolapse κι εσύ θα πας σε έναν καινούργιο, που θέλει να κάνει κάτι που λέγεται "Ανθρώπινη Σαρανταποδαρούσα".

"Να βλέπεις; Όσα λίτρα σπέρμα και να έχεις στη μούρη, πρέπει να κρατάς τα μάτια σου ανοιχτά"

"Φιλενάδα; Θα σκίσουμε"
-"Το αντίστροφο φοβάμαι"

"Να κοίτα τι κατάφερα; Είμαι πολύ περίφανη για τη δουλειά μου"
-"Τουλάχιστον θα έχεις εύκολη γέννα"

"Μαμά τι λες; Είσαι ντιπ για ντιπ άσχετη; Ξεκόλα από το μυαλό σου. Θα περπατάω στο δρόμο και θα μου πετάνε λουλούδια λέμε"

"Στο μουνί μου"

(Ένα στα τρία)

13 σχόλια:

  1. ε όχι και ένα στα τρία ρε μαλάκα...έλεος.
    Εσύ ο ίδιος είπες ότι είναι ντοκυμαντερ που κραταει ίσες αποστάσεις.


    ...
    ...εντάξει πάσο, αν είναι τόσο για τον πούτσο...."...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!
      Το είδες; Το ένα στα τρία είναι επειδή "...το ξεχάσεις σχετικά γρήγορα αφού το δεις". Βλέπεται αλλά δεν θα χάσεις και αν δεν το δεις. Αυτό σημαίνει το "1", το "2" σημαίνει είναι καλό, δες το και το "3" σημαίνει ότι είναι σούπερ γαμάτο δες το οπωσδήποτε. Φυσικά είναι και το "0" που σημαίνει μην το δεις ποτέ, είναι τεράστια μαλακία.

      Διαγραφή
    2. Eνα στα 3. Ποιο απο ολα ; Καλα, ντοκυμαντερ με θολουρα. Η ισες αποστασεις μεγαλες για κυαλια. Δε θα τα εβλεπες οσο δεν βλεπεις λιονταρια να πηγαινουνε απο το απεριτιφ στο επιδορπιο.

      Και εσυ ομως Βρουτε ; Ενα βυζακι με 2 κωλομερια στο τελευταιο πικ νομιζω χωραγε για βαθμολογια.

      Το καβατζωνω το ντοκυμαντερ για το POV οσο κυνηγαγα τη βιογραφια της Jenna για να συμπληρωσω την ταινιοθηκη μου.

      Ειναι σκληρη εργασια, ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ.

      FMM

      Διαγραφή
    3. Εχεις δίκιο για το τελευταίο πικ, είχα άλλη πικ έτοιμη αλλά με πιάνουν και μένα οι ντροπες μου, ώρες ώρες. Εχω βάλει όμως ξεδιάντροπη βαθμολογία σε άλλες αναρτήσεις.
      Δες εδώ
      http://lathostainies.blogspot.gr/2015/02/mad-foxes-1981.html
      και εδώ
      http://lathostainies.blogspot.gr/2015/05/thriller-cruel-picture-1973.html
      Εχω βάλει και την Σάσα κάπου, αλλά ντυμένη.

      Διαγραφή
  2. Τα εξήγησες πολύ καλά. Καταλάβαμε όλοι, περί τίνος πρόκειται. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Τρέχουμε, όλοι, τώρα, να γίνουμε πορνοστάρ! YOLO!

      Διαγραφή
    2. hahaha!!! Το προτιμώ από τη δουλειά που κάνω!
      Θα ήθελα να σε ευχριστήσω πάρα πολύ που έγινες ο πρώτος μου ακόλουθος στο blog. Θα σε θυμάμαι πάντα με αγάπη.

      Διαγραφή
    3. Φοβάμαι να ρωτήσω τι δουλειά κάνεις.
      Παρακαλώ, μου ήρθαν και μερικές σαχλαμάρες να σου γράψω όταν διάβαζα τα ποστ σου, αλλά δεν ήθελα να σου κάνω ποδαρικό με το αριστερό.
      Σ' ευχαριστώ, είσαι πολύ γλυκιά. Αιωνία μου η μνήμη.

      Διαγραφή
    4. Αλλη φορά μη διστάσεις. περιμένω πως και πως σχόλια από τον Απρίλη. Ας είναι και σαχλαμάρες. Σε μια εταιρία δουλεύω διαφημιστική. Δουλειά γραφείου. Πλήξη πληκτική. Αιωνία σου η μνήμη αξιομακάριστε. Και καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Ρε θυμίζει λίγο μια σειρά τσοντοντοκιμαντέρ που είχε ο ΣΚΑΙς παλιά αργά το βράδυ (δεν το έβλεπα, ένας φίλος μου) και δείχνανε ζωές από πορνοστάρ και τη ζωή μέσα σε μπουρδέλα και τέθοια ή μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα σου πω ότι δεν την έχω δει θα με πιστέψεις;

      Διαγραφή
    2. Μεταμεσονυκτιες προβολες ειναι αυτες. Με λιγη τυχη εβλεπες τσοντες στο Αλτερ, λιγο τρας και στρας σειρες για την ζωη των γκει και σειρες για πορνοσταρ και αν τα θελει ο πωπος σου επιανες και videodrome....

      FMM

      Διαγραφή
    3. Τι τσόντες μωρέ; Τα κόκκινα παπούτσα; ή τα 090 πάρε τώρα σε περιμένω; Σειρές για τέτοια δεν είχα πετύχει ποτέ. Τρόμου ναι, αλλά στο Σταρ. Πριν λίγα χρόνια, το HIGH έπαιζε σχετικά καινούργιες ταινίες τρόμου, παράνομα! Μετά τις δύο, έπαιζε την Ανθρώπινη Σαρανταποδαρούσα, στάνταρ 3 φορές την εβδομάδα.

      Διαγραφή